środa, 5 listopada 2014

więzień konwencji

Nagła potrzeba by pisać o schizofrenii. Nie mam obecnie psychoz, ale czuję że mam osobowość schizofrenika, wciągam ludzi w swoją grę, oczywiście nie przychodzi mi to łatwo ale czuję że mam potrzebę ciągłego oddziaływania na innych. Aż sam się boję co by było gdybym urodził się faraonem, przede wszystkim dałbym się łatwo przekonać że jestem nadludzko piękny mądry i wspaniały, akurat to przychodzi mi łatwo. Jeżeli o mój zmysł gospodarności chodzi to nie jest on wrodzony, czyli zapewne byłbym rozrzutnym władcą, jak większość co rządzi. Nagła potrzeba by pisać o zajawkach. Kupiłem skaner, a ile możliwości odsłania taki skaner!Będę teraz wszyściuchno skanował, ale o tym akurat wolę nie mówić bo to wszystko jest zbyt świeże, w ogóle potrafię zapanować nad rozrzutnością moich zainteresowań i nawet nie bankrutuje. Nagła potrzeba by kończyć, życie jest piękne, pełne opcji i przygód a śmierć dodaje mu tylko rumieńców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz