środa, 10 grudnia 2014

Moja nowa strona :)

Bardzo dziękuję że ze mną jesteście, nawet jeśli wiem że jest to cicha obecność, obserwacyjna :) Sny ciągle mi się zdarzają, ale jakoś nie chce mi się ich zapisywać, jednak to się może zmienić bo, no właśnie, chciałem zaprosić Was do mojej nowej strony i tym razem bez ściemy, zamierzam ją prowadzić i rozwijać :) Są tam nie tylko sny, ta formuła bloga mnie dusiła, tylko sny, znalazłem opcje bardziej różnorodne i to mi się tak szybko nie znudzi, więc zapraszam strona jest tutaj: macanko.com A zatem nie tylko sny, ale moja przygoda z muzyką, bo gram obecnie w zespole bluesowo psychodelicznym o nazwie Cudaki, to granie rodzi wiele wyzwań i nowych sytuacji, rozwijam się, nowa strona opowiada też o mojej przygodzie z wolontariatem w Muzeum Narodowym, która się dopiero rozpoczyna, dopiero dzisiaj kupiłem też aparat i zamierzam zamieszczać zdjęcia, co fajne, formuła nowej strony jest otwarta, nie tak jak tutaj, mogę w każdej chwili dodać nowy dział czy nowy sposób przedstawiania treści. Bardzo będę szczęśliwy jeśli będziecie ze mną ciao ciao.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz