wtorek, 25 marca 2014

sen motyla - nowy blog Macy

W śnie motyla wielkie zmiany, stworzyłem nowy blog, w którym opowiadam o mojej wielkiej zajawce, projektowaniu nadruków na odzież ale nie tylko. Zapraszam Was serdecznie do obserwowania co aktualnie mnie porywa i co podkręca mi ciśnienie mózgu :) link jest tutaj: http://wytworniamacy.blogspot.com/ będzie tu mowa o wszystkich moich najnowszych zajawkach, nie ukrywam że poprzez tego bloga chcę promować swój sklep internetowy, ale to przy okazji, z resztą łaska internautów i tak na pstrym koniu jedzie :) Sny jak będę miał ciekawe to opiszę tutaj rzecz jasna, no ale mam ochotę na częstsze blogowanie, blog o zajawkach to dobre rozwiązanie, win win situation :) No to czołem! Bądźcie zdrowi i co złego to nie Maca :)

4 komentarze:

  1. Witaj! Może zmienisz ustawienia tego nowego bloga, by można było do niego dołączyć i go obserwować ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trawelerze, udało się, serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  2. Och dzięki Travellerze, coś tam walczyłem z tym gadgetem co mam tutaj że zostaje się członkiem, ale wyskakiwał mi błąd :) Jak tylko mi się uda to dam znać, blog dopiero raczkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety na razie chyba to jeszcze nie działa... "Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później."
    Zajrzę za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń